Hemfärd och Grillfest

Morning dudes!
Igår åkte jag hem till kära Håknaryd, fy vad jag har saknat vårt hus, ska nog stanna här till imorgon iallafall. Det är så skönt med miljöbyte, från staden till landet, underbart! När jag hade kommit hem fick jag sedan sticka direkt igen eftersom jag skulle på Sannes födelsedagsgrillfest. Träffade människor jag verkligen har saknat, så det var riktigt kul.
Idag ska jag rensa ut min garderooob!! Både ja och nej på det. Har svårt att lämna ifrån mig kläder, men det är ändå fruktansvärt skönt att få bort gamla kläder och hänga in nya. Det är nog bäst att jag börjar.. Så vi hörs sen! Ha det fint, puss!

Lite bilder från igår:

Emelie hjärtat!
Emelie hjärtat!


Anna-Sara snygging!


Jag, Sanne och Isabell=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0