hoppsan..

Det här var längesen.. Så får det inte va!
Ska nog allt börja skriva lite igen.

Just nu gör jag inte ett piss.. Skulle egentligen kollat på grey's med Tilda, men hon är inte hemma på länge.
Imorgon blir det iallafall partyyy hos Sanne, yey!
Jo! Jag träffade Pontus idag med, alltför längesen. Älskar att träffa vänner man inte träffat på länge! Han berättade också att han hade hört att de skulle ta bort samhälle-europa linjen:o Gör dom det så vet jag inte vad jag gör.. Har inriktat mig på den linjen nu så nu måste det ju bli så helt enkelt. Vill inget hellre än att få gå i skola i London i 2:an.. Hade varit så amazing!

Måste fråga Tilda om hon kan göra om min header nu.. Den måste ju få bli omgjord nu när jag börjar skriva igen;-)
Nu lägger jag in några bilder från min sommar. Har tyvärr inte blivit alls många kort denna sommaren, men ni får några iallafall! Ha en fin kväll, puss!


Fina Josefine Andersson


Mina smocksöta små kusinbarn!

Rix Fm med massa goa människor. Bland annat dessa två, Tilda (tildaeddvardsson.blogg.se) och Ebba (eebbamelin.blogg.se)!


Kalas för Sanne sötan som fyller 15!


Jag och vackraste Isabell i parken häromdagen.


Kommentarer
Postat av: tildaaaa

asså den bilden är så gräsliiiiiig :|

2010-08-08 @ 00:09:50
URL: http://tildaeddvardsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw=) love you!!<3

2010-08-08 @ 12:52:34
URL: http://thapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0